Чому котел - це автомобіль?

Коли з споживачами обговорюється технічне обслуговування котлів, важко переконати їх робити це регулярно. Проте котел необхідно щорічно обслуговувати, щоб забезпечити його безпечність та ефективність. Але як сервісні спеціалісти можуть переконати своїх клієнтів? Перейшовши в опалення з автомобільної промисловості, Alisdair Cumming, менеджер з перспективних розробок у BAXI, пояснює, як переконати домовласників. Він пропонує просувати ідею, що котел - це автомобіль.

Хоча сервісні спеціалісти повністю усвідомлюють важливість обслуговування котлів, часто такого ж не можна говорити про споживачів. Незважаючи на те, що більшість людей з готовністю визнають необхідність регулярного обслуговування транспортних засобів, про потреби котла, а також про наслідки пропущення щорічного обслуговування - відомо набагато менше.

Корисне порівняння - години роботи котла в порівнянні з кілометрами. Робота котла, яка відбувається  більше року без обслуговування, дуже схоже на водіння автомобіля який пройшов більше 100 000 км без техогляду, ризик, який допускає дуже мало водіїв.

Для деяких домовласників небезпека відсутності регулярного обслуговування котла незрозуміла. Частково це пов'язано з відсутністю у громадськості знань про загрозу отруєння чадним газом. Декілька десятків людей в Україні щорічно вмирають від отруєння СО, а ще декілька тисяч лікуються в лікарнях, це цифра, яка демонструє серйозність погано настроєного котла.

Враховуючи, що найбільш поширеними джерелами надмірного викиду СО у домі є несправні газові прилади, це хороший спосіб підкреслити клієнтам переваг регулярного обслуговування котлів.

Ще однин нюанс полягає в тому, як відсутність регулярного обслуговування впливає на гарантію. Так само, як для продовження гарантії на автомобіль або при страхуванні автомобіля, необхідно провести технічне обслуговування, щоб зберегти захист, так само і щорічне обслуговування котла, як правило, є умовою продовження гарантії котла.

Під час першого пуску котла ми просимо сервісних спеціалістів пояснювати споживачам, що щорічне сервісне обслуговування обов’язково повинно проводитись відповідним спеціалістом. Щоб котел BAXI мав право на гарантійне обслуговування, необхідно щоб перший пуск проводив спеціаліст авторизованого сервісного центру, а також були правильно заповнені відповідні документи (гарантійний лист). Після цього спеціалісти сервісного центру можуть зв’язуватися з споживачем для нагадування про щорічне обслуговування, щоб клієнт знав, що пора організувати послугу.

Хоча клієнти, зазвичай, неохоче проводять щорічне обслуговування, сервісні спеціалісти мають багато засобів для демонстрації переваг та, в кінцевому рахунку, уникнення потенційних проблем самих домовласників.