BAXI головний герой проекту "Design Thinking meets Industry 4.0"

Нещодавно було завершено проект «Design Thinking meets Industry 4.0», ініціатива, створена стартапом Azzurro Digitale в партнерстві з Unismart Padova з Університету Падуї та Фондом Cà Foscari Венеціанського університету, в якому брала участь і компанія BAXI, лідер в секторі опалення та кондиціонування повітря.

Проект тривав близько 8 місяців, в ньому брала участь велика кількість компаній, і метою було впровадження застосування теорії Design Thinking, новаторською організаційної методології, в широкому контексті Industry 4.0.

Проект був розділений на «тижні навчання», тижні, протягом яких кожна компанія брала змішані групи ресурсів від інших компаній, пропонуючи питання проектування, для вирішення яких необхідно було використовувати Design Thinking. Таким чином, була реалізована справжня «відкрита інновація», яка сприяла обміну кращими практиками та позитивним досвідом серед ресурсів різних компаній, даючи для учасників життєвий досвід навчання в усіх своїх аспектах.

«Ця ініціатива, - каже Альберто Фавер, генеральний директор BAXI, - ще одне підтвердження готовності до спільного використання і зростання нашої компанії, яка має інновації на рівні своєї ДНК, як з точки зору продукту, так і процесу».

Новини